I know, I know. Consistency is not the best word to describe myself at the moment! But I'm back and I have done some shopping recently (which means more articles coming, woop woop!)

If I'm honest, the way I've always imagined summer is by the beach under a bright sun. Specifically, on the French Riviera, where I've lived for the first 25 years of my life.
Unfortunately, the weather in England has been a bit capricious and I've been wearing long sleeves most of the time recently, so I thought it might not be relevant to post my outfits here.
There were still a few days of sun during the month and I jumped on the chance to go and shoot this outfit which, I'm sure you'll agree, is still not completely summery (that was the lightest I could do!).
I bought this top when I went back to France in May and have been able to wear it only twice since (insert sighing emoji here) but I will get my revenge on the weather in a few days (France, here I come!) and have already decided that shorts will be my Summer uniform.

Mika.

Je sais, je sais. La régularité n'est pas le meilleur mot pour me décrire en ce moment! Mais je suis toujours là et j'ai fait un peu de shopping récemment (ce qui veut dire que j'ai quelques articles en prévision, woop woop!)
Pour être honnête, ma définition de l'été, c'est à la plage sous un soleil de plomb, et si possible, sur la Côte d'Azur où j'ai passé les 25 premières années de ma courte vie. 
Malheureusement, le temps en Angleterre a décidé de me rappeler qu'il n'en est pas toujours ainsi, et j'ai passé la plupart de mon "été" en manches longues. Du coup, j'ai préféré ne pas poster de tenues sur le blog.
Il y a quand même eu quelques jours de soleil pendant le mois et j'ai sauté sur l'occasion pour faire des photos de cette tenue qui, vous l'aurez remarqué, n'est quand même pas super légère.
J'ai acheté cette blouse lors de mon séjour en France en mai, et depuis, je n'ai eu l'occasion de le porter que deux fois (soupir) mais je compte prendre ma revanche sur le temps dans quelque jours (France, me voilà!) et j'ai déjà décidé que le short sera mon nouvel uniforme.

Mika.

I WEAR
Trousers - Camaieu 
Blouse - ZARA similar here
Shoes - Next similar here
Bag - The Kooples
Sunglasses - Bought in Sanary market (France)
Lipstick - Bourjois Grand Cru