New year, new hair! 

I can remember myself in nursing school, claiming that red was my favourite colour. Those were the days and I was 4, but it seems like nothing has changed since. Recently, I have been in the mood for wearing more red, and I believe that nothing could have done the job better than this coat.

There is one thing I forgot: coming from a town where rugby is an institution and where our team's official colours are red and black, I've had to listen to a few hilarious jokes such as "are you taking supporting the club to the higher level?" or "Is there a game today?"

And there is also that girl that I met as I was heading out who told me "OMG, you're so cute with your coat, you're like Little Red Riding Hood!" 
#worstcomplimentever #improbablyolderthanyoubutthatsok!

I hope you have a great week,

Mika aka the Big Bad Wolf



En ce début d'année 2017 j'ai donc le cheveu rouge.

Je me rappelle très bien dire à tout le monde en maternelle que le rouge était ma couleur préférée. C'était le bon vieux temps et j'avais 4 ans mais ça n'a pas vraiment changé. Récemment, j'ai eu envie d'apporter un peu plus de rouge dans ma garde robe. Bon, et bien je crois qu'avec ce manteau, on a réussi le pari.

La seule chose à laquelle je n'avais pas pensé (pauvre de moi!) c'est que quand tu viens de Toulon et que le club Rouge et Noir est une institution, il faut s'attendre à des blagues du genre "oh, c'est jour de match aujourd'hui?" (à faire aqueu l'acceng du sudeu, sinon c'est pas drôleu)

Bon, il y a aussi cette fille qui j'ai croisé un soir en sortant et qui m'a dit "OMG t'es trop mignonne avec ton manteau, on dirait le Petit Chaperon Rouge!" 
#jemegausse #jesuisprobablementplusvieillequetoimaiscestpasgrave

Sur ces belles paroles, je vous souhaite une merveilleuse semaine,

Mika, aka le Grand Méchant Loup

I WEAR
Coat - Sandro, similar at Maje
Jacket - Mango
Jumper - Mollie Bracken
Trousers - H&M
Boots - Sézane
Bag - Sandro
Watch - Cluse
Sunglasses - Steve Madden in TK Max