I hope you have had a very nice Christmas with lots of food and presents. As far as I'm concerned, there's nothing like a family feast that lasts 4 days to make me happy so I can't complain.
I've had plenty of new clothes and accessories that I want to share with you but today I just thought I would post something comfortable but still a tiny bit "chic" because that's what I like to wear between Christmas and New Year's Eve. 


I hope you will enjoy it,

Mika.


J'espère que vous avez passé un excellent Noël rempli de nourriture (la base) et de cadeaux. Personnellement, il n'y a rien de tel qu'un repas qui dure 4 jours avec toute ma famille pour me rendre heureuse donc je n'ai pas à me plaindre.
J'ai tout plein de nouveaux vêtements et accessoires que j'aimerais partager avec vous mais aujourd'hui j'avais envie de poster une tenue confortable mais un peu "chic" parce que c'est exactement ce que j'aime porter entre Noël et le jour de l'an. 
A très bientôt,
Mika.
I WEAR
Jacket - Bel Air
Shirt - Zara
Trousers - Zara
Bag - The Kooples
Shoes - Vivienne Westwood former collection, now available in gray and black leather
Rings -  Nature et DécouvertesNature et découvertes